Zoals u weet verloopt de communicatie tussen ouders en school veelal via de mail. Het is ons opgevallen, dat bij het verzenden van mails wij een foutmelding krijgen (sinds 31 mei), waarbij de adressen van Casema en Ziggo in de spamfilter terecht zijn gekomen. Dit zou kunnen komen door aangescherpte veiligheidsmaatregelen, dat zoeken we nog uit.
Eerst dachten we, dat het kwam door te grote mailgroepen, maar ook één op één en in kleinere hoeveelheden komen de mails terug. Wij zijn nog naarstig aan het zoeken naar een oplossing.
Daarom willen we u, degenen die Casema of Ziggo als provider hebben, vragen om regelmatig in de spambox te kijken, zodat u geen belangrijke informatie van school mist. Mocht u desondanks het idee hebben informatie niet te hebben ontvangen, neemt u dan contact op met het secretariaat admtopmavo@scopescholen.nl.
Sinds 31 mei zijn de volgende mails verstuurd:
Excursie Blijdorp (klas 1); excursie Duitsland (klas 2); vervanging docent Engels (T1C, T1D, T1E en T2B); werkweek (klas 3 TL); facturatie schoolkosten (klas 1, 2 en 3); diploma uitreiking (klas 4); activiteit sporttalentklas 2; warm weer tijdens de werkweek (klas 3 TL); boeken Mens en Maatschappij (klas 1); mentordag klas 2; schoolfeest (alle klassen); informatie laatste schoolweken (klas 1, 2 en 3); informatie start klas 1 op de Topmavo (ouders nieuwe brugklassen); inleveren boeken Frans en Nederlands (klas 1).